۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

مسابقات کیک بوکسینگ IMAO آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود

مسابقات کیک بوکسینگ IMAO آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود

تبریز- دومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید پاکزاد صبح جمعه در نشست خبری با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز، افزود: این دور مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان برای حضور در مسابقات کشوری در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ IMAO استان عنوان کرد: جوایز این دور از مسابقات بصورت نقدی به نفرات برتر و همچنین جوایز نفیس برای مربیان نفرات برتر اهدا خواهد شد.

پاکزاد اذعان داشت: در این مسابقات ۲۵۲ ورزشکار در بخش مبارزات و ۴۰ ورزشکار در غالب هنرهای فردی شرکت کردند و امروز مسابقات فینال رده سنی جوانان و بزرگسالان بعد از ظهر امروز جمعه بیستم مهر ماه ۱۴۰۳ در سالن ورزشی اقدمی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نتایج مسابقات کشوری به میزبانی شهر تهران مجوز حضور در مسابقات بین المللی خواهد بود.

پاکزاد اظهار کرد: سعی خواهیم کرد ورزشکاران برتر را بعد از مسابقه به حال خودشان رها نکنیم بلکه با برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای این ورزشکاران به موفقیت‌های بعدی در میادین مختلف دست بیابیم.

حسین نجفی مسئول باشگاه رزمی نجفی خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، باشگاه شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۴ و همچنین هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان در حال برگزاری است.

نجفی اضافه کرد: از تمامی مربیانی که با حضور شاگردان خود این دور از مسابقات را بر پربازدید کرده‌اند کمال تشکر را دارم.

نجفی تاکید کرد: همه ورزشکاران این رشته شعار "خواهان سالن ورزشی اختصاصی هستیم" را سر می‌دهند، لذ از همه مسئولان ورزشی استان انتظار حمایت و عمل به وعده‌های خود هستیم تا شاهد ورزشکاران استان در تیم ملی باشیم.

اسماعیل رستمی مربی کیک بوکسینگ شهرستان مراغه یادآور شد: از مسئولین مسابقات کیک بوکسینگ استان که مسابقاتی در این حد و کیفیت ترتیب داده‌اند تشکر می‌کنم و بی شک خروجی این دور از مسابقات باعث پیشرفت رشته کیک بوکسینگ در استان و حتی کشور خواهد شد.

کد خبر 6253252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha